x

Acura objavila više informacija o novoj Integri

Većina automobilskih eksperata će reći da je Acura bila prvi japanski premijum automobilski brend kada je predstavljena davne 1986. godine.

Iako se neki sigurno neće složiti, i tu čast će dati pomalo zaboravljenom brendu Prince, ipak je Acura bila ta koja je imala punu ponudu luksuznih automobila, od čega se posebno izdvajao model Legend.

Ali, ako bismo morali da pronađemo jedan model sa najvećom popularnošću, to je svakako Integra. Iako je uvijek dijelila platformu i većinu mehanike s pristupačnijom Hondom Civic, Integra se izdvajala po atraktivnijem stilu, više opreme i moćnijim motorima.

Ovaj model je opet među nama, i to baš u vrijeme kada putnički automobili nestaju sa tržišta i kupci "preko bare" se okreću prema krosoverima, terencima i pikap kamionetima. Integru smo imali prilike da vidimo još prije nekoliko mjeseci, ali bez nekih zvaničnih informacija.

Ispred nas je sada serijski model i japanski gigant je konačno otvorio sve karte pošto bi serijska proizvodnja trebalo da startuje za nekoliko mjeseci. Većih izmjena u poređenju sa ranijim konceptom nije bilo, i Integra će ponovo biti dostupna samo kao heč sa petoro vrata.


I ovaj put je zasnovana na Civicu, ali ne na bilo kojem, već onom sa značkom Si. Ovo ime je veoma poznato na američkom tržištu, i još od osamdesetih godina predstavlja odličnu kombinaciju za sve one koji žele više snage, ukombinovane sa poznatom pouzdanošću i praktičnosti standardnog Civica.

Integra će da pozajmi njegov 1,5-litarski turbobenzinac sa okruglo 200 konjskih snaga. To takođe znači da je standardan pogon na prednje točkove i iako su postojale najave da ćemo vidjeti i izdanje sa pogonom na sva četiri točka, Acura nam je rekla da se tome ne nadamo previše, jer bi takav poduhvat zahtjevao velike modifikacije koje bi značajno povećale cijenu samog vozila.

Standardan mijenjač će da bude CVT automatik, dok će kupci za dodatnu cijenu moći da naruče i poželjniji šestostepeni manuelni. Kompanija je posebno ponosna na ogibljenje i dinamičnost, pa će vlasnik biti u prilici da ga podesi na tri različita načina, zavisno već od toga šta želi, to jest da li mu prija udobnost, normalan tempo vožnje, ili pak ima potrebu za sportskom konfiguracijom.


Integra će se razlikovati od Civica i po luksuznijem enterijeru. Kožna sjedišta, 10,2-inčni monitor, povezivanje sa pametnim telefonima preko Apple CarPlay i Andorid Auto su samo neki detalji za koje je kod Civica potrebno doplatiti.

Ruku na srce, razlika u cijeni između dva automobila je svega dvije hiljade dolara, pa su samim tim i mnogi detalji i materijali ostali identični i kod narodske Honde Civic, ali ukoliko ste zaista spremni da odriješite kesu, to jest novčanik, Integra može da bude jednako luksuzna, kao što je to i veća limuzina TLX.

A kada spominjemo cijenu da kažemo da nas Acura ubjeđuje da će početna cijena biti oko 30 hiljada američkih dolara, a čak i sa svakom štikliranom opcijom s poduže liste, ovaj heč neće koštati više od 35 hiljada "zelembaća". Ovo je definitivno jedna od kategorija koja zvuči previše dobro da bi bila istinita, posebno ako se uporedi sa glavnim rivalima kao što su Mercedes CLA Klase, BMW Serije 2 i Audi A3.

Bilo kako bilo, Acura Integra stiže u izložbeno-prodajne salone na ljeto i iskreno se nadamo da će se pokazati bolje nego svaka druga limuzina na američkom tržištu, prenosi AutoRepublika.


(Nezavisne.com)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.