Nestvarno: Koronavirus se širi zemljom, a prodaja novih automobila porasla 22 posto
Kao što je to slučaj s mnogim zemljama svijeta, virus COVID-19 paralizirao je i Rusiju. Iako su brojke zaraženih i smrtno stradalih još uvijek niske u odnosu na veličinu ruske populacije, ipak se virus širi zemljom, a tek se očekuje vrhunac pandemije.
U okviru mjera borbe protiv koronavirusa ruske vlasti su uposlenicima javnog sektora dali dopust od 28. marta do kraja aprila, što su mnogi iskoristili da napuste gradove i odu na vikendice i kuće u ruralnim predjelima. Rad su obustavile i brojne fabrike automobila, no podaci o prodaji vozila u martu su skoro nestvarni obzirom na okruženje, uprkos tome što je COVID-19 u jačem obimu stigao tek krajem mjeseca.
Prema podacima analitičke agencije "Autostat", u martu 2020. godine Rusi su kupili nešto više od 160 hiljada novih automobila. To je za 22,7 posto više u odnosu na mart prošle godine. Najpopularnija marka i dalje je domaća Lada, koja drži skoro petinu (19,7 posto) ruskog tržišta. U martu su Rusi kupili 31.608 automobila sa značkom Lade, što je za 6,6 posto više u odnosu na rezultat od prije godinu dana.
Na drugom mjestu je KIA s 23.648 prodatih vozila (+34,9 posto), a na trećem drugi član južnokorejskog koncerna - Hyundai (18 hiljada vozila; +29,3 posto). KIA i Hyundai skoro da su "domaće" marke na ruskom tržištu jer u fabrici u Sankt Peterburgu izrađuju automobile za Rusiju, sa visokim udjelom lokalizacije komponenti.
"Domaći" status imaju i dvije preostale marke u "top 5": Renault je s 13 hiljada prodatih vozila (+10,2 posto) na četvrtom, a Volkswagen (11.617 jedinica; +39,5 posto) na petom mjestu, zahvaljujući prije svega modelima iz ruskih fabrika u Moskvi i Kalugi. Među 10 najprodavanijih marki nalaze se i Toyota, Škoda, Nissan, BMW i Mercedes.
Kada je riječ o najprodavanijim modelima, prvo mjesto drži Lada Granta (11.986 prodatih jedinica), slijede Lada Vesta (10.817), Kia Rio (9.751), Hyundai Creta (8.123), Volkswagen Polo Sedan (5.859).
(Radio Sarajevo)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.