x

Električni Audi RS modeli će imati poseban karakter

Audi Sport će imati 100 odsto elektrifikovanu liniju do kraja ove decenije, uključujući potpuno električne nasljednike svojih najbržih i najsnažnijih automobila sa unutrašnjim sagorijevanjem, od RS3 do RS7.

Audi će "staviti više fokusa na RS brend" u narednim godinama, prema riječima generalnog direktora Volkswagen Grupe, Olivera Blumea, nadovezujući se na izuzetno uspješnu formulu današnjeg RS E-tron GT u dodavanju sportskih akreditiva i svrsishodnijih stilskih oznaka svojim standardnim modelima.

Kompanija je posvećena tome da značka RS ne postane puki nivo opreme. Izvršni direktor Audi Sporta, Sebastijan Grams je istakao popularnost najpopularnijeg E-tron GT (svaki treći napravljeni automobil je RS) kao znak da se "svijet mijenja i naš ciljni portfolio se mijenja, tako da se mijenjaju i ciljni kupci". On je nastavio: "Moramo se fokusirati i na nove ciljne grupe, koje rastu, i zato definitivno vjerujemo da elektrifikacija i visoke performanse idu zaista, zaista dobro zajedno."

RS verzije budućeg A6 E-tron električnog karavana i Q6 E-tron krosovera biće prvi novi Audi Sport EV modeli, ali će ubrzo iza njih stići neobično stilizovane i izuzetno moćne Audi sport verzije električnih zamjena za A3, A4, A6 i A7.

Audi nije potvrdio planove za taj posljednji model, ali glavni dizajner Mark Lihte je opisao koncept Activesphere "poput povišenog A7" i sugerisao da bi serijska verzija mogla da stigne oko 2027. godine, a bez sumnje će uskoro uslijediti vatrena RS varijanta. Brend sada radi na tome "kako dati poseban karakter iz perspektive spoljašnjeg dizajna RS modelu", rekao je Grams. "Smatramo da treba napraviti razliku između normalnog modela i modela RS."

Dijeleći svoje prioritete i viziju za EV sa performansama, Grams je rekao da će očigledna diferencijacija od standardnih Audija ostati zaštitni znak RS linije, ne samo u pogledu dizajna i opreme, već i u smislu kako se osjećaju i zvuče u pokretu.

"Sa elektrifikacijom možete pronaći posebne režime vožnje i možete stvoriti poseban zvuk za pogonski sklop. Ovo je nešto što smo pokazali u RS E-tron GT. Imali smo inženjere zvuka koji su pravili specifičan zvuk koji je karakterističan za RS model. Ovo su novi patenti koje moramo da unesemo u naše automobile, u našu tehnologiju."

Grams nije potvrdio da li će Audi uvesti sintetizovane petocilindrične ili V8 zvučne zapise u RS EV. Naravno, neće biti samo zvuk ono što obilježava ove automobile.

Električni pogoni su, rekao je Grams, "bolje igralište za naše inženjere". Prvi talas RS EV vozila će se voziti na novoj platformi PPE koju Audi razvija sa Porscheom, prenosi "AutoBlog". Sada je potvrđeno da je ovo sposobno da ugosti pogonske sklopove sa do 939 KS.



KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.