Virgil Abloh “testira” kupce prije kupovine nakita iz njegove kolekcije
Dijamantima optočene spajalice od 18-karatnog zlata izum su Virgila Abloha koji je predstavio kolekciju nakita nazvanu Office Supplies, a koja sadrži komade cjenovno raspoređene između 3 i 72 hiljade američkih dolara. Već spomenute spajalice glavni su motiv naušnica, ogrlica i narukvica unutar kolekcije, a komadi će biti prodavani i kao umjetnička djela.
No, prije nego što vam veliki Virgil dopusti da postanete vlasnik/ca novog nakita nastalog u saradnji s legendarnim Jacob “The Jeweler” Arabom, koji se proslavio u tzv. bling eri 1990-ih i ranih 2000.-ih., morat ćete položiti test kojim ćete dokazati da ga i zaslužujete. Test je zapravo kratki upitnik na temelju čega će Abloh i Arabo lično revidirati svaku prijavu i procijeniti vašu stvarnu motivaciju koja stoji iza kupovine određenog komada.
Ovaj vrlo atipični tip transakcije Virgil opravdava željom da kupac zaista promisli i svjesno odluči vrjednovati posebnost komada, iznad, primjerice, para tenisica, jasno poričući optužbe da želi isključiti manje stylish kupce.
(Ljepota i zdravlje)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.